Logo van MoventemLogo van Vervoerregio Amsterdam
A A A

Taal:

Engelse taalNederlandse taal
Reizigerspanel

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op een vraag voor het antwoord.

Wat zijn punten?

Voor ieder onderzoek waar je aan deelneemt krijg je punten. Deze punten kun je laten uitbetalen in OVshop cadeaubonnen. Iedere 100 punten zijn 1 euro waard. OVshop cadeaubonnen kunnen voor 500 punten worden uitbetaald.

Hoe kan ik mijn punten laten uitbetalen?

Je kunt de punten laten uitbetalen door in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Op de pagina ‘Saldo’ kun je via de knop ‘Uitbetalen’ de punten laten uitbetalen.

Ik weet mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer, wat nu?

Als je jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weet, kun je op de pagina ‘Inloggen’ op ‘Help’ klikken. Als je daarna op ‘Account herstellen’ klikt en jouw e-mailadres invult, ontvang je een e-mail met jouw gebruikersnaam en de mogelijkheid om jouw wachtwoord te herstellen.

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

Je kunt jouw e-mailadres aanpassen door met jouw gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen via de pagina ‘Inloggen’. Op de pagina ‘Persoonlijk’ staat jouw huidige e-mailadres weergegeven. Als je hier op klikt, kun je door de instructies te volgen jouw e-mailadres aanpassen.

Hoe kan ik me afmelden?

Je kunt je afmelden door met jouw gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen via de pagina ‘Inloggen’. Onder aan de pagina ‘Persoonlijk’ kun je op de knop ‘Uitschrijven’ klikken en de instructies volgen om je uit te schrijven.

Mijn vraag is nog niet beantwoord, wat nu?

Is jouw vraag nog niet beantwoord? Klik dan hier om jouw vraag te stellen. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.